Pauvre Afrique ! ça commence très mal.....la Côte d'Ivoire a tout intérêt à remonter au score pour l'honneur de toute l'Afrique, ils ne font pas nous faire ça ?
Eh oui ! .........Je garde encore tout espoir espérant quoi que..........
Eh oui ! .........Je garde encore tout espoir espérant quoi que..........

