PUBLICITÉ

Toli Sous le Manguier

Parle Ta Part, Et je Reponds Ma Part

 
 
 
 
 
 
Les champs marqués avec un * sont obligatoires.
le bam's le bam's de los angeles a écrit le 30 janvier 2006 à 16h41
@WEBMASTER.
qu'ai -je fait au TOLI pour meriter cette punition qui maintien mon ip aux oubliette.
papa! si les voleurs qui sont a yde avaient ce genre de correction, le cameroun serait tres avancer aujourd'hui.
WEBMASTER si c'est a vie que j'ai ete bani, tres simple dit le moi . so, i just give it up bwoo!! yio!! take me back home (virgin) i promess i will be good. i get u on this mean! c'mon let do this. i catch u later.
@ BARRICK
i will contact u as soon i can. my job (air cargo) keep me most the time in different states. if not, in south america. that let me only a week per month steady in los angeles.but i read u all. duh.
thanks. GO LIONS
Merci de patienter...
PUBLICITÉ

FIL INFO

PUBLICITÉ

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist