Le faux@Another (no!! to africom!! le 11/06/2011 Ã 02:03
Gars!! En remontant mes posts je constaste ta diversion!! Ca sert à quoi d'usurper des pseudos?!
If you have something to say, why are you afraid?!!!
Gars!! En remontant mes posts je constaste ta diversion!! Ca sert à quoi d'usurper des pseudos?!
If you have something to say, why are you afraid?!!!

