Sadi a écrit le 19 juin 2010 à 16h18 merci Arantes007.A.Song na jamais ete en meforme. PLG salaud.when i heard people talking about him not playing the end of the season, i just said what about Van Persie? was he not down most of the season? ... Ouvrir/Fermer cette boîte méta. Permalien Merci de patienter...