@Leuk
Y a til quelque chose qui m'echappe dans vos raisonement ou c'est la repulsion inner chez le Camerounais envers son compatriote.
Sur vote dernier poste. Vous versez Didier D d'eloge, Qui etait vainqueur que diable. What's wrong with you people? you write 2 lines about the winner and all the excuses possible about the looser. have you all lost your minds about SEF and your country?
Y a til quelque chose qui m'echappe dans vos raisonement ou c'est la repulsion inner chez le Camerounais envers son compatriote.
Sur vote dernier poste. Vous versez Didier D d'eloge, Qui etait vainqueur que diable. What's wrong with you people? you write 2 lines about the winner and all the excuses possible about the looser. have you all lost your minds about SEF and your country?

