PUBLICITÉ

Toli Sous le Manguier

Parle Ta Part, Et je Reponds Ma Part

 
 
 
 
 
 
Les champs marqués avec un * sont obligatoires.
Yvan Yvan de Phila a écrit le 10 septembre 2009 à 14h34
@ndogkoti:pardon ne vas pas reveiller celui-la(edo halley).by the way why don't you say them yourself? do you know le "nsong virtuel" ?me nleng wai nsong u mbog wai nyu yo so.i'm not a cheerleader,but to wish the lions to be defeated because you hate biya,that doesn't make sense.you can call me whatever you want:red-neck. mob,hot-head,gangster, all you can imagine.just thank you for reading and i wish you a wonderfull day at sidi bou saidland.
Merci de patienter...
PUBLICITÉ

FIL INFO

PUBLICITÉ

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist