@ Fedafran02 (Norman, Etats-Unis)
A guy called Salvodor Dali (Spain) a dit "qu'il ne faut pas avoir peur de la perfection, parce qu'on l'atteindra jamais".
Look even when Brazil lost a game, they remain Brazil. I guess in Africa Cameroon is a kind of Brazil. We don't deserve less than a good performance. What do you think?
A guy called Salvodor Dali (Spain) a dit "qu'il ne faut pas avoir peur de la perfection, parce qu'on l'atteindra jamais".
Look even when Brazil lost a game, they remain Brazil. I guess in Africa Cameroon is a kind of Brazil. We don't deserve less than a good performance. What do you think?

