C'est comme si le concour pour le meilleur supporteur de SEF est en cours.Hahahaha!!!!! Vraiment.Excuse my french. Most of your contributions here needs much to be desired and one cannot resist laughing out.Your reasons why Eto did not win are just ridiculous. Be objective in your arguements

