SEF est fatigue, il fo kil prenne du repos, il veut jouer ts les matchs ts les 3 jours, forcemment apres la CAN il fallait kil s'assaye un peu o banc. Kan eto'o ne marke pa VS madrid c movais signe!
kan lui il ne marke pa le barca a des pbs, il fo kil soit sage et sache ke pour bien soter il fo dabord reculer.
kan lui il ne marke pa le barca a des pbs, il fo kil soit sage et sache ke pour bien soter il fo dabord reculer.

