en ce ki concerne l;organisation de la coupe d'afrike 2010 je pense ke cela demande k'ont chasse beaucoup de persson pour le faire
ont commence d'abord par monsier le persident de la republike(PB) et son permiere ministre je pense ke ci ont reuisir a le faire on organisera la can 2010 ci non bon la alor pet etre c'est la can 2020 k'on va organise! believe me or not , we can't do such great things if this government stil the same we should change them we should saw them dat we r very tired of them and dat we don't wanna c them not anymore ,belive me bro the problem is not in our player but in our government thanks ! nd let wish gud luck to the cote d'ivoire
ont commence d'abord par monsier le persident de la republike(PB) et son permiere ministre je pense ke ci ont reuisir a le faire on organisera la can 2010 ci non bon la alor pet etre c'est la can 2020 k'on va organise! believe me or not , we can't do such great things if this government stil the same we should change them we should saw them dat we r very tired of them and dat we don't wanna c them not anymore ,belive me bro the problem is not in our player but in our government thanks ! nd let wish gud luck to the cote d'ivoire

