Man no rest de Limbe a écrit le 21 août 2003 à 20h19 Where is Shabba.....please where are you my brother! We have been waiting for too long! Salomon Olembe please take this chance and bring back your form of the 1998 world cup. SALUT LAMUSUSU! ... Ouvrir/Fermer cette boîte méta. Permalien Merci de patienter...