@ X-Man:
I say eh bros, na the Webo dis u do try for sell to us here these past months?!?!? Non, merci frero!! KAI! Le bros la ne fait k trainer sur le terrain!
I say eh bros, na the Webo dis u do try for sell to us here these past months?!?!? Non, merci frero!! KAI! Le bros la ne fait k trainer sur le terrain!

