Galo a écrit le 25 mai 2013 à 13h58 Oh Akono!!! Not really making life easy for himself! Webo, Wome, Emana?!?!?!? Really?! Vraiment de Dieu... I don't feel bad for him any more! Geezz!!! ... Ouvrir/Fermer cette boîte méta. Permalien Merci de patienter...