@Tous,
Le Prince René Bell est parti. mais les morts ne sont pas morts...
ces paroles du poète Sawa Lobé de Bonabenga semblent s'appliquer á sa vie, :
"Nà tè misiya, nà wasi o wa
Na num mabôngô, nà walabè mba
… Nà wém idiba o miéndé môngô
Mulôlôkô mô ngô ndé mu kasi mba..."
Le Prince René Bell est parti. mais les morts ne sont pas morts...
ces paroles du poète Sawa Lobé de Bonabenga semblent s'appliquer á sa vie, :
"Nà tè misiya, nà wasi o wa
Na num mabôngô, nà walabè mba
… Nà wém idiba o miéndé môngô
Mulôlôkô mô ngô ndé mu kasi mba..."

