@THE X-MAN(2010) (GALACTICA)
j'espere que tu as de la RAM parce que le montage video, ça consomme bonne chance, let me know when you're done, thx for the initiative...
j'espere que tu as de la RAM parce que le montage video, ça consomme bonne chance, let me know when you're done, thx for the initiative...

