Mbotti Man de Swede a écrit le 6 octobre 2004 à 19h09 Hur mÃ¥r ni kompisar?Vir är mycket bra.Pratar era och vi pratar vÃ¥ra.Tack sÃ¥ mycket. ... Ouvrir/Fermer cette boîte méta. Permalien Merci de patienter...