@un kmer (Germany)
Dis donc s derangez les gens ici avec votre scepticismes de colonisés. Dès qu'un média camer fait fort, vous suspectez tout. Même les images que Camfoot nous livre ici du pays et des compet des lions, ils ont piqué ça sur le net. Les gars BBC, vs êtes jaloux aulieu de critiquer BBC. Si BBc était camer tu devais tirer à boulet rouge sur eux... Pour moi s'ils font du bon boulot, je les félicite s'il chie, je les critique. Mais laissons nos esprit de colonisé loin car le net c'est pour tout le monde et à ce niveau Camfoot est de loin meilleur.
Voici une dépêche que j'ai lu today sur par un lien sur le site de la TSR sur le tranfert de Mboma. Pardon webmassa, n'est pas je te supporte?
------------------
Cameroon star Mboma signs with Vissel Kobe
Thursday, August 12, 2004
TOKYO (AP) - Cameroon striker Patrick Mboma has decided to remain in Japan and has signed a contract with J-League first-division side Vissel Kobe, team officials said Wednesday.
Mboma, who parted ways with the J-League's Tokyo Verdy last week, signed a one-year contract with Kobe and could make his debut on the opening day of the second stage on Saturday.
Mboma, 33, was not satisfied with his role as a substitute for Verdy and told reporters last week that he had lost his motivation to play in Japan. He played in 12 first stage matches but was used sparingly due to an injured right knee.
Mboma, who has played in two World Cups for Cameroon, played for J-League side Gamba Osaka in 1997-98 and is in his second stint in Japan. In 1997 he was the league's leading scorer with 25 goals
Dis donc s derangez les gens ici avec votre scepticismes de colonisés. Dès qu'un média camer fait fort, vous suspectez tout. Même les images que Camfoot nous livre ici du pays et des compet des lions, ils ont piqué ça sur le net. Les gars BBC, vs êtes jaloux aulieu de critiquer BBC. Si BBc était camer tu devais tirer à boulet rouge sur eux... Pour moi s'ils font du bon boulot, je les félicite s'il chie, je les critique. Mais laissons nos esprit de colonisé loin car le net c'est pour tout le monde et à ce niveau Camfoot est de loin meilleur.
Voici une dépêche que j'ai lu today sur par un lien sur le site de la TSR sur le tranfert de Mboma. Pardon webmassa, n'est pas je te supporte?
------------------
Cameroon star Mboma signs with Vissel Kobe
Thursday, August 12, 2004
TOKYO (AP) - Cameroon striker Patrick Mboma has decided to remain in Japan and has signed a contract with J-League first-division side Vissel Kobe, team officials said Wednesday.
Mboma, who parted ways with the J-League's Tokyo Verdy last week, signed a one-year contract with Kobe and could make his debut on the opening day of the second stage on Saturday.
Mboma, 33, was not satisfied with his role as a substitute for Verdy and told reporters last week that he had lost his motivation to play in Japan. He played in 12 first stage matches but was used sparingly due to an injured right knee.
Mboma, who has played in two World Cups for Cameroon, played for J-League side Gamba Osaka in 1997-98 and is in his second stint in Japan. In 1997 he was the league's leading scorer with 25 goals

