@Speed
D'abord ce ne Sont pas mes criteres. Ensuite, lisez bien ce que j'ai ecris: C'est la phase de sortie ou il y aurait DES siuation DES joueurs de D2 tel que l'on a apresent. Le
critere est simple. You want to play for the Ilic? Simple: Begin by getting yourself as a regular player in D1 with your Europeen Collegues. Let it be known to all of you would be players for the Ilics in Future.
D'abord ce ne Sont pas mes criteres. Ensuite, lisez bien ce que j'ai ecris: C'est la phase de sortie ou il y aurait DES siuation DES joueurs de D2 tel que l'on a apresent. Le
critere est simple. You want to play for the Ilic? Simple: Begin by getting yourself as a regular player in D1 with your Europeen Collegues. Let it be known to all of you would be players for the Ilics in Future.

