PUBLICITÉ

Toli Sous le Manguier

Parle Ta Part, Et je Reponds Ma Part

 
 
 
 
 
 
Les champs marqués avec un * sont obligatoires.
Dongiovanni Dongiovanni a écrit le 1 mars 2010 à 15h47
@DI ANGELO

Il faut savoir hein?! lol, tu change complètement d'équipe d'un "bon" 3-5-2 à 14H, à un "spécial" 3-4-3 à 14H19!!! Moi, je préfère toujours la 1ère, celle de 14H!!!! MDR.
A ce rythme là, on va finir ou?! lol


@Maybe

I, of course agree with you! For me, Bedimo is not a stater yet! Concerning Mandjeck, we'll be more informed against Italy about his real value. That's why I absolutely want to watch him from the beginning of the play.
As you've said, we'll learn a lot from that match, more than the two upcoming ones.
Merci de patienter...
PUBLICITÉ

FIL INFO

PUBLICITÉ

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist