PUBLICITÉ

Toli Sous le Manguier

Parle Ta Part, Et je Reponds Ma Part

 
 
 
 
 
 
Les champs marqués avec un * sont obligatoires.
Dongiovanni Dongiovanni a écrit le 17 janvier 2010 à 18h23
2all

Hope no one is giving up!! It's empty out here! We need some joy! I'm telling you that we're gonna make it tonight!

It doesn't mean that we have our best team. But it helps to win! Can you imagine Cameroon getting out of the tournament at this stage of the competition?!

For hell Makoun is starting!! This is going to be the last chance for him to show that he deserves to be on the starting list. Let's just see!!


@Hilary

Moi même je know même pas grand chose en Italien! j'y suis pour le pistache Lol!! Anyhow, as far as I'm concerned, English and french are our official languages!!


2all

Soyons prudents mais pas défaitistes!!!

ALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZ LES LIONS!!!!
Merci de patienter...
PUBLICITÉ

FIL INFO

PUBLICITÉ

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist