Dit is geen nederlands mevrouwtje. mij ook ??? mais non!!!! mij ook = mon aussi.Ik ook=moi aussi.pffff!!!! Vraiment kan tu ne sais pas tu laisse.
"Ik denk dat velen zich vervelen zonder jou hier .niet ontnemen ons van je geest als gevolg van slechte taal" hmmmm Ca c'est le njaraba
"Ik denk dat velen zich vervelen zonder jou hier .niet ontnemen ons van je geest als gevolg van slechte taal" hmmmm Ca c'est le njaraba

