PUBLICITÉ

Toli Sous le Manguier

Parle Ta Part, Et je Reponds Ma Part

 
 
 
 
 
 
Les champs marqués avec un * sont obligatoires.
DeChicago DeChicago de Staple Center a écrit le 6 juillet 2009 à 19h37
@Buncol (Atlanta , Etats-Unis) le 06/07/2009 à 18:47

Si tu veux poster les info ici rassure-toi que c'est pas faux. Tu parle de 8000 personnes tu veux rire ou quoi?????

A la lotterie on a tire 8750 noms pour deux ticket chacun soient 17 500 peronnes ca c'est les fans

Il faut ajouter les invites et les relations. Pour ceux qui connaissent le Staple center c'est un peu plus de 20 000 place et le Nokia center a coter c'est environ 9 000 places.

''More than 1.6 million fans registered free online for the drawing of 8750 names. Each person selected will receive two tickets to the memorial, which is tomorrow morning

The tickets will admit 11,000 people to the Staples Centre plus 6500 in the Nokia Theatre next door. The streets around the stadium will be closed to prevent those without tickets entering''.
Merci de patienter...
PUBLICITÉ

FIL INFO

PUBLICITÉ

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist