Rondo a écrit le 8 juillet 2008 à 19h20 Arsenal have told Emmanuel Adebayor that they will pay him £3m per year to sign a new contract - less than half the money he is demanding. (The Sun) ... Ouvrir/Fermer cette boîte méta. Permalien Merci de patienter...