Sims(fane de foot) a écrit le 7 avril 2008 à 13h59
@benj mes condoleances et du courage. @camfoot u must "UP-DATE" ur mtn elite one classification.what´s going on with u? @richkard please leave barcelona alone and go away.bcoz u r going straight to ur end.