SoupleMan a écrit le 2 janvier 2008 à 19h36 I JUST WANT TO THANK NDOGKOTI FOR THIS WONDERFUL AND INSPIRATIONAL ARTICLE AT THE BEGINING OF THE YEAR. I ECHO AGAIN " LE FOOT N'EST RIEN". ... Ouvrir/Fermer cette boîte méta. Permalien Merci de patienter...