PUBLICITÉ

Toli sous le manguier

Parle Ta Part, Et je Reponds Ma Part

 
 
 
 
 
 
Les champs marqués avec un * sont obligatoires.
Twixx Twixx de United Kingdom a écrit le 30 mai 2002 à 4h15
hi Alfael
i'm glad to see that you nshare my point of view.but what today's bad news i glad to see Serena wearing cameroon colors.good publicity for the ILICs and Cameroon.
it's a shame that u live so far u could have come 2 watch the WC with me in London,but never mind the most important is victory for the Cameroon.
vive les ilics
vive SErena & good luck 2 her for her tournament.
vive le cameroon.
stay black,be proud ,strong and never give up.
Merci de patienter...

LA CHRONIQUE DE M. GWOD

PUBLICITÉ
PUBLICITÉ

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist